Niezłe jaja!!!

Wielkanoc już za chwilę, pewnie większość z Was ma już pięknie udekorowane domy. My w tym roku na Święta wybieramy się do dziadków, więc sprzątanie i dekorowanie mnie omija ale na pewno nie podaruję sobie zdobienia jajek do koszyczka, oczywiście z udziałem Miminek!!!

Poniżej kilka fotek znalezionych na Pintereście i kilku blogach, mam zamiar z nich skorzystać w Wielką Sobotę. Ostatnio mam hopla na punkcie białego i czarnego koloru (jak to na porządną zebrę przystało :D), więc większość inspiracji właśnie w tych odcieniach. Przydałoby się też złapać kurkę przepiórkę i pożyczyć od niej kilka piórek :D

Kilka jajek w wersji kolor też znajdziecie. Ja jeszcze dokładnie przemyśle, które z jajek zrobić, a efekt na pewno pokaże w poście "po Wielkanocnym".
Udanego zdobienia!!!!





















Podobne posty

Brak komentarzy: