Fotograficzny Kalendarz Adwentowy


To, że uwielbiam wyzwania fotograficzne na pewno już zdążyliście zauważyć :) Moja jesienna liściasta sesja została ostatnio wyróżniona przez Natalię z JestRudo!!! A w wyzwaniu wiosennym najbardziej spodobał jej się Kreatywny Dyptyk ;) Staram się brać w nich udział w miarę możliwości - dzięki nim bardzo rozwijam swoją kreatywność i nie pozwalam leżeć mojemu canonkowi na półce. Polecam wszystkim - to naprawdę świetna zabawa!!!

Dorota z bloga kameralna.com.pl zorganizowała już drugą edycję wyzwania pod nazwą fotograficzny kalendarz adwentowy. Każdego dnia można było prezentować swoje prace na Instagramie i Fasebooku - ja jednak zdecydowałam się na zrobienie podsumowania na blogu.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu choć jedno zdjęcie ;)

Poniżej tematy, które udało mi się zrealizować:

1.Małe przyjemności


2.Coś słodkiego


3.Pamiętnik


4.Ulubione miejsce


5.W filiżance


6.Niespodziewany prezent


7.Kulisy pracy


8.Chwila z książką


9.Lista do zrobienia


10.Czerwony


11.Miłe wspomnienia


12.Radosny poranek


13.Ciepłe akcesoria


14.Na zewnątrz



15.Ulubiony zapach


16.Czas dla siebie


17.Świąteczne dekoracje


18.Rodzinnie


19.Na stole


20.Przytulnie


21.Zima


22.Choinka


23.Świąteczne przygotowania


24.Wigilia


Niektóre z tych zdjęć nie zostały wykonane teraz w grudniu, sami wiecie, że o śnieg jest obecnie baardzo trudno!!! Pewnie zima przyjdzie na święta Wielkanocne ;)

Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich!!! 
zeberka ;)


Podobne posty

Brak komentarzy: