Wygrałam!!! Najlepszy kreatywny dyptyk


Właśnie się dowiedziałam, że zostałam wyróżniona przez Natalię z JestRudo w wyzwaniu fotograficznym!!! Jupi!!! Jestem mega szczęśliwa z tego powodu!!! Myślałam, ze nie mam najmniejszych szans z resztą uczestników, a tu jednak - taka niespodzianka!!! Może to moje pstrykanie nie będzie na darmo i zdjęcia będą coraz lepsze i lepsze??? Wyróżnione zostało zdjęcie z kategorii kreatywny dyptyk, zobaczcie sami: http://www.jestrudo.pl/podsumowanie-wiosennego-wyzwania/: "Miało być kreatywnie i proszę bardzo, złoty medal dla Zebry! Nic już nie trzeba dodawać."


Czy to nie dodatkowy prezent na Dzień Matki? Takie wyróżnienie i to w dodatku z moim słodziaszkowym Maciusiem!!! Kocham Was moje dzieciaczki z całego serducha!!!

Resztę moich fotek możecie obejrzeć w podsumowaniu tutaj. Zapraszam do zlookania, kto jeszcze nie widział :)

A dla Ciebie Natalio wielkie podziękowania za kopniaka w mój tyłek, motywację i za to co robisz na swoim blogu!!! Kolejne foto wyzwania - zdecydowanie chcę jeszcze!!!


Podobne posty

4 komentarze:

  1. Nie chcę nic mówić, ale też miałam rację! Typowałam ten dyptyk :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!
    Gratuluję pomysłowości i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń