Pierwszy krok za mną....

Nareszcie!!! W końcu udało mi się wykonać pierwszy krok - chyba najtrudniejszy :D Od dzisiaj jestem w internetach :D Oj długo już, długo myślałam nad tym, żeby stworzyć własnego bloga. I JUPI!!! Udało się :D
Mam nadzieję, że uda mi się zyskać kilku czytelników i dzięki Wam będę się tu rozwijać.

A o czym będzie moje blogowanie? Przede wszystkim o moich Miminkach - czyli dzieciaczkach - synkach dwóch :) Miminko to w języku czeskim bobas, maluch, niemowlak - te określenia zdecydowanie pasują do moich dwóch urwisów. Chcę tu zapisywać najważniejsze chwile w ich życiu, podzielić się nimi z Wami ale przede wszystkim zostawić o nich ślad, aby za kilka lat mogli sobie poczytać o sobie :)

To przewodnia misja tego bloga :D Kolejne pewnie rozwiną się w trakcie - nie chcę się ograniczać wiec będzie lifestylovo :D

Na focie, jak łatwo się domyślić moje dwa Miminka.








Podobne posty

Brak komentarzy: